Tietoa toimituksista Steniltä

Tuotanto Stenillä on käynnissä täydellä teholla ja tällä hetkellä toimitukset lähtevät normaalissa aikataulussa. Toistaiseksi meillä ei ole ongelmia liittyen toimituksiin, henkilöstöön tai tuotantokapasiteettiin. Teemme kaikkemme, jotta saamme toimitukset mahdollisimman turvallisesti ja tehokkaasti asiakkaillemme. Olemme jatkuvasti yhteydessä toimittajiimme varmistaaksemme, että saamme raaka-aineet suunnitellusti. Noudatamme hallituksen suosituksia ja olemme ottaneet käyttöön ylimääräiset hygieniasäännökset ja -ohjeet pienentääksemme tartuntariskiä.

Asiakaspalvelumme, myyntitiimimme, tekninen tukemme ja muut toimistotyöntekijät työskentelevät kotoa käsin. Kuljetusliikkeiden kapasiteetin vähenemisestä johtuen joissain tapauksissa vai esiintyä pieniä viivästymisiä. Mikäli tällä on vaikutusta tilaukseesi, ilmoitamme siitä hyvissä ajoin. Ethän epäröi ottaa yhteyttä puhelimitse, sähköpostitse tai jos haluat järjestää videotapaamisen. Yhteystiedot löytyvät täältä

Tietoja päivitetään jatkuvasti, mikäli muutoksia tapahtuu.